studentveckan

◊ Studentfirandet började i onsdags lite smått med lite vindrickande och sen utgång. Finfin start.

Torsdagen var lätt höjdpunkten. Hela klassen tog sitt pick och pack och for och övernattade i Andrés stuga i furufjärden. Vi grillade, spelade kubb, bastade (iaf endel) och ja..hade de så jävla skoj. Stämningen var verkligen på topp! Bästa stugfesten ever säger jag;)
image878
◊ På Fredagen var de flesta rätt tärda men vi körde givetvis på och hade förfest hemma hos mig. Utgång blev det efter de, trevligt de också:)

◊ I lördags var de party i brändön. Mycket festligt till en början, sen drog alla in till stan och där var det ännu festligare. Jag och K hann fan vara ÖVERALLT den kvällen, och då menar jag verkligen överallt. Jäklar va vi var runt på olika ställen. hah, men hade riktigt skoj;) 

Söndagen var en rätt lugn dag. Sov toklänge (väldigt behövligt vill jag lova..) och efter det for jag till Lisas salong och hon fixade mitt hår. Very nice:)
image879
Idag var klassen till brändön återigen och hade mentorshäng (typ). Det var en massa tävlingar och det bjöds även på mat. Finfint:) Måste även tillägga att team Juliette dvs Jullan (puman på bilden), jag, Sara, Stina och Åsa tog hem segern överlägset. Fy fan vad vi är bra;) haha.

Imorrn är det bal. Ska bli skitskoj:D Håller dock tummarna för tokbra väder. Satan i gatan om det regnar alltså..men hey, det verkar lovande iaf;) Återkommer med bilder på onsdag eller nått! Wish me luck bitches.


 

HADE BRA PEOPLE:)


Kommentarer
Postat av: Christina A

http://www.evanne.net/ för alla er som vill se Idas frisyr hos stans bästa frisör på Sax & Maskin!

P.S.

Du var så vacker din superpingla!

2008-06-04 @ 21:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0