5 maj 2008

Idag har det varit en kanonbra dag. Till att börja med så är det endast 1 månad kvar till studenten nu..1 MÅNAD!!!!! Förstår ni hur lite de är? Man blir ju fasen pirrig i hela kroppen bara man tänker på de:) Har varit och prövat balklänningen också, eller ja..provklänningen, först nu ska hon börja med den riktiga..finally. Jag hoppas iaf på ett himla bra resultat, vilket jag tror det kommer att bli. Provgrejen verkade då lovande i varje fall:) Men det bästa av allt var att jag fick jobb. HALLELUJA.. fan vad lovely, nu slipper man oroa sig över det nåmer..så i sommar hittar ni mig på fastfooden på ica maxi bitches...hehe, blir nog prima dehär:)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, grattis till jobbet! Skönt att veta att man har jobb när man tar studenten!

2008-05-06 @ 08:50:22
URL: http://jennysundin.blogg.se
Postat av: Ida

verkligen:)

2008-05-06 @ 23:43:49
URL: http://Idaa5.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0