amen puss på dig me..!

Tjohoo! Ni som läser min blogg har väl förmodligen förstått att jag har haft problem med mina tvätt tider..mina kära grannar brukar sno dom av mig osv. I alla fall så var de som hände idag de ultimata. Det började med att en kvinna kommer och snor resterande timme av min tid. Ioförsig så gjorde det ingenting den här gången för jag hade allt i torktumlaren och var klar med tvättmaskinerna, men iaf, hon frågade aldrig om de var okej eller så. Menmen. När jag kom ner och tog ut mina kläder ur tumlaren märkte jag att dom inte var helt torra ännu och frågade då kvinnan (som var asbitter btw..) om det gick bra att jag stoppade in mina kläder i torkskåpet ca en halvtimme medan hon tvättade klart och torktumlade sina. Det gick hon med på. Efter att jag stoppat in kläderna i torkskåpet gick jag upp till läggan och såg lite tv. När jag kommer ner igen efter att halvtimmen gått så var inte kläderna i torkskåpet. Nejnej, dom låg i en jävla hög på ett bord. Alltså hade kärringjäveln (ursäkta ordvalet) tagit ut mina kläder och slängt dom på dedär bordet och stoppat in sina. VAD FAN HÄNDE DÄR? vilket jävla pack alltså..man gör fan itne så (speciellt inte när hon sa att de gick bra..). Äckligt att hon går och rör i någon annans underkläder osv dessutom. UHH! Damp x869406577 vill jag lova.

image871

Nåja. Bättre tider kom ju för mig senare på kvällen. Drog och köpte snarra å mjukglass med Jenny, Bello och Sandra. Vi satte oss vid norra hamn och snacka skit ett tag, sen for vi vidare hem till my place och spela kort:) Lovely!

hade fint folket:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sinnesjuk gångstil på den där bilden.. haha ser ut som ett sär som vanligt:D

2008-05-09 @ 01:00:05
Postat av: Ida

haha, men de är ju inge ovanligt;)

2008-05-09 @ 19:38:52
URL: http://Idaa5.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0