jag gillar inte rubriker:)

Nu är jag ruskigt less på skolan igen.  Det är två veckor kvar och vi har fortfarande inlämningsuppgifter och redovisningar kvar att göra (VAFAN??). Jag som trodde att de var slut med sånt, men icket hade man en sån tur inte...It's fucking killing me. Menmeen..som sagt bara två veckor kvar nu..håll ut Ida, hååll uuuuut:)

Har fasen inte hunnit vara hemma mycket alls i veckan. Fullspäckat schema var det då här:) haha

Att göra a lá morgondag:
♥ Skola
♥ Fika med T (she's back! L O V E L Y. Dagens höjdpunkt)
♥ Klassens hälsokväll för släkt och vänner (dvs. föreläsning för min del..uh)
♥ Plugg

Nu: Sova så man orkar upp imorrn:)
Hade fint lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0