I'm not gonna write you a love song, idiot.

Fan vilka idioter det finns i denna värld alltså.

Idag på jobbet står jag och Alice och pratar om längden på mitt hår. Jag håller mina händer där mitt hår slutar..och då kommer de fram en man och säger "eh, nej..så stora bröst har du inte.." till mig. Jag dog lite halvt men höll ädnå god min. Alice backar och då står en dum jävla gubbkollega till oss och asgarvar och råstirrar på Alice och hennes boobies. Och sen när jag äntligen är klar med den jävla idiotkunden säger han "du tjejen..skaffa silikon". VAFAN? Jävla mansgris.. kanske borde gå och skaffa sig en hobby istället för att klanka ner på andra. Helvete vad lesst.

Den jävla biffkossan alltså, så gör man fan inte! Och kollegan kanske borde ha reagerat lite annorlunda..ja.

Dööööööööö.

Nä, nu ska jag äta chips. Särlek!

Kommentarer
Postat av: sadnro

är du helt jäva seriös? hahahah fy fan vilket mongo

2008-10-09 @ 19:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0