what to do liksom, what to do?

Idag har jag fått ett erbjudande om att jobba för Mary kay. En av kunderna som handlade av mig var involverad i detta företag på något vis och hade tydligen fattat tycke för mig. Kul som fan att höra hur positiv och framåt hon tyckte jag verka (scooore! hehe). Jag nappade nästan direkt och ska följa med den här Amanda då som hon heter på en mässa nästa torsdag för att få en liten inblick i hur jobbet fungerar. Kuljul. Dock får vi se om det är något för mig och om det är värt att satsa på ett extra jobb till förutom heltidsjobbet på Ica maxi......I don't know. Men ska bli spännande att se.
 
Vet som sagt inte mycket om detta företag bortsett från att det har bra produkter (har jag hört?) och att de är störst på smink i Sverige och Usa. Tjoho? haha. Aja. Blir nog bra detta:)
Nu: kvällsmat, sen: sova..
PUSSSSSSSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0