girl, put your records on

Hallå där. Har jobbat idag, precis heeeeela dagen. Tur att man har söta jobbarkompisar som får tiden att rulla:)

Har suttit och sett idol och tryckt chips efter att jag slutat. Trist att man kände igen typ tre av dom som visades på televisionen. Aja. Duktiga var ju dom som gick vidare iaf:) Jag hejar på hon som sjöng put your records on. Fan vilken skön brud. HEJA HEJA!

Påtal om bananer så har jag har gått och blivit sjuk, kan typ inte andas och låter äckligt nasal (blä. I dont' like this shit).   Å påtal om lite fler bananer så checka in biffbullen vi käka igår. GOTT:)

Nu tänker jag sova så man orkar jobba imorrn.
Löw.



P.s. Sämst bild..men mobilkameror ni vet..D.s.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Krya på dig!

2008-09-12 @ 06:14:51
URL: http://junitjejen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0