la helga

I helgen har man hunnit med en hel del.  Igår for jag och Mia från jobbet ut till freeporten (outlet) i kungsbacka, sen bar det av till partille där vi käka på max. Å fy fan va gott de var. Tror ni jag saknar det placet något eller? Det är fan de sämsta med Göteborg.. de finns ju fan bara en max restaurang här. Vet som inte hur jag ska klara mig i längden...? McDonalds funkar väl..men Burger Kings hamburgare smakar ju fan skosula.. Nåväl.

På kvälla for jag och Åsa "seamountain" Sjöberg och mötte upp Amanda för en fika. Hann virra runt i 45 min innan vi hitta rätt ställe. Ojoj. Men värt var ju de för placet är helt lovely. Var där idag igen och käka en skitgod sallad efter att vi vart i frölunda och kikat runt i köpcentrumet där och hälsat på i Amandas lya.

Mucho trevlans helg vill jag lova:)

Ha det fint people.
Lööw.


Kommentarer
Postat av: carro

haah liiiite för dålig kamera för sån närbild ida;D

2008-09-16 @ 20:08:22
Postat av: Ida

haha, skojaru eller?;)

2008-09-17 @ 18:49:39
URL: http://idaa5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0