let's talk about love

Idag har jag varit med Johanna i stort sett hela dagen. Vi har fikat, sett modevisning och hunnit hem till hennes lägga en sväng och käkat. Trevligt trevligt. När jag kom hem hyrde jag och Åsa film och käka ben & jerrys. Såg häälsoresan, Snowroller, hehe. Tycker dom där filmerna är töntigt roliga. Jadå.

Nu sitter vi..eller hm..iaf jag och skrålar till gamla celine dion låtar och pratar om vad som hände i helgen. Väldigt händelserik fredag kan jag säga! Haha, hade ruskigt kul. Nåja...Tänkte väl gå och lägga mig snart. Börjar för tidigt imorrn. Urk.

Hade fint people.
Peeeeeeeace.

 Fredags. Pc.

Kommentarer
Postat av: Sara

Mmnnååh, saknar ju er!

2008-09-30 @ 17:48:42
Postat av: Sara

Mmnnååh, saknar ju er!

2008-09-30 @ 17:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0